تست سنسور

سنسور الکتروشیمیایی یک کمیت فیزیکی را جمع آوری می کند و آن را به یک سیگنال مناسب برای پردازش تبدیل می کند ( مثلا نوری، الکتریکی، مکانیکی). امروزه سنسورهای الکتروشیمیایی مرسوم، اندازه گیری های پدیده های فیزیکی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. بخش فعال یک سنسور به نام تراندیوسر یا مبدل شناخته می شود.

مبدل یک وسیله است که یک نوع از انرژی را به نوع دیگری از انرژی تبدیل می کند. این مبدل ها یکی از پرکابردترین اجزا در سنسورهاس الیکتروشیمیایی هستند که یک واکنش الکتروشیمیایی یا شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند. در یک سنسور ، یک کمیت فیزیکی وارد می شود و یک خروجی الکتریکی تولید می شود به عبارت دیگر سنسور ها یک مبدل پارامتر فیزیکی به انرژی الکتریکی هستند. درحالیکه این قضیه در مورد مواد فعال در التراسونیک، میکروفون ها و افزاینده های صوتی دقیقا عکس یک سنسور است. بعبارت دیگر آنها یک کمیت الکتریکی را مانند ولتاژ به یک کمیت فیزیکی مانند صوت و امواج التراسونیک تبدیل می کنند. 

سنسورهای برای شناسایی و بررسی موارد مختلف زیر بکار می رود:

  • پدیده های بیولوژیکی
  • شیمیایی
  • الکتریکی
  • الکترومغناطیسی
  • جابجایی های مکانیکی مانند جابجایی، سرعت، و شتاب
  • بررسی های نوری و رادیواکتیویته

سنسورهای الکتروشیمیایی یک از پرکاربردترین موارد علم الکتروشیمی در صنایع مختلف، مانند صنایع نفت و گاز، صنایع پزشکی، علم پزشکی، صنایع شیمیایی، و بسیاری از صنایع وابسته به اندازه گیری و مشخص کردن حضور و میزان یک ماده مشخص، هستند. 

شرکت مهرگان پرتوشار ارائه دهنده انواع محصولات سنسور الکتروشیمیایی از بهترین برندهای جهان نظیر Zensor و سایر برندهای معتبر دنیا با خدمات پس از فروش می باشد.

همچنین شرکت مهرگان پرتوشار با بهره گیری از ظرفیت های کارشناسان مجرب و با تجربه در زمینه تعمیرات محصولات سنسور الکتروشیمیایی فعالیت دارد. یکی دیگر از فعالیت های شرکت مهرگان پرتوشار برگزاری دوره های تخصصی در زمینه آموزش کار با انواع محصولات سنسور الکتروشیمیایی توسط اساتید برجسته می باشد. 

دستگاه تست سنسور, کمیت فیزیکی, ترانسدیوسر, مبدل , سنسور الکتروشیمیایی

1مجموع 7 محصول
1مجموع 7 محصول
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر