تجهیزات پیل سوختی

       پیل سوختیFUEL CELL ) ابزاری است که از تبدیل انرژی شیمیایی برق تولید می کند. هر پیل سوختی دارای دوالکترود می باشد که به ترتیب بنام های آند و کاتد شناخته می شوند. واکنش های شیمیایی که منجر به تولید الکتریسیته می شود در سطح این الکترودها اتفاق می افتند. هر پیل سوختی ، دارای یک الکترولیت می باشد که وظیفه آن حمل ذرات باردار یا یون هایی است که در سطح یک الکترود تولید می شوند و به سمت الکترود دیگر حرکت می کنند تا سیکل واکنش الکتروشیمیایی با این حرکت تکمیل شود. 

پیل سوختی

نمای شماتیک و انیمیشن نحوه کارکرد یک پیل سوختی غشایی یا PEM

شرکت مهرگان پرتوشار ارائه دهنده انواع تجهیزات پیل سوختی شامل الکترود، کاتالیست، غشا، گرافیت، جمع کننده جریان، مجموعه غشاء-الکترود (MEA)، انواع حلال های نافیون و تفلون، هیدروژن ژنراتور (ژنراتور هیدروژن) و دستگاه تستر پیل سوختی از بهترین برندهای جهان نظیر WonATech و سایر برندهای معتبر دنیا با خدمات پس از فروش می باشد.

همچنین شرکت مهرگان پرتوشار با بهره گیری از ظرفیت های کارشناسان مجرب و با تجربه در زمینه تعمیرات تجهیزات پیل سوختی فعالیت دارد. یکی دیگر از فعالیت های شرکت مهرگان پرتوشار برگزاری دوره های تخصصی در زمینه آموزش کار با انواع تجهیزات پیل سوختی توسط اساتید برجسته می باشد. ، آند ، کاتد ، ذرات باردار ،

1مجموع 4 محصول
1مجموع 4 محصول
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر