مشخصات کلی

ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان

  • شرکت سازنده: IB
  • کشور سازنده: چین

ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان N-beta-(aminoethyl)-gamma-aminopropylmethyldimethoxysilane  تولید شرکت آی بی، کشور چین، یک مایع بی رنگ و شفاف با خاصیت بازی قوی است. ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان نسبت به هیدرولیز بسیار حساس است.

 

معرفی محصول

ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان یک سیلان با دو گروه عاملی آمین است. از این رو ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان امکان چسبندگی خوب، کشیدگی و انعطاف پذیری عالی در سطح مواد پلیمری ایجاد می کند. ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان برای بهبود چسبندگی بین شیشه، سطوح معدنی و فلزی، فلرها و مواد و رزین هایی که با گروه های آمینی واکنش می دهند استفاده می شودان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان به سادگی در آب حل می شود و خودبخود هیدرولیز می شود. ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان به سادگی در هیدروکربن های آلیفاتیک و آروماتیک، اترها یا استرها در هر سطحی حل می شود.

کاربرد ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان

  • ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان به منظور افزایش چسبندگی و مقاومت در پلی سولفیدها، پلاستیسول پلی وینیل کلرید و اپوکسی به کار می رود.
  • ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان به منظور دست یابی به زمان نگهداری بیشتر رزین ها استفاده می شود.
  • ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان به عنوان ماده اولیه در سنتز سیلیکون ها با عامل آمینی کاربرد دارد.
  • ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان را می توان به صورت افزودنی برای پوشش های لاتکس، چسب ها و سیلانات ها استفاده نمود.
  • ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان می تواند به عنوان بهبود دهنده ی چسبندگی استفاده شود.

.بسته بندی ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان

  • ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان در درام های استیل 200 کیلوگرمی یا تانکرهای 950 کیلوگرمی عرضه می شود.

خواص عمومی ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان

ان-بتا-(آمینو اتیل )-گاما-آمینو پروپیل-متیل دی متوکسی سیلان

مرتبط

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 77 کاربر