فروش ویژه محصولات اسپکتروفتومتر FTIR

فروش ویژه محصولات اسپکتروفتومتر FTIR

     شرکت پرتوشار کلیه خدمات فنی و مهندسی مرتبط با محصولات اسپکتروفتومتر FTIR را با بهترین کیفیت ارائه می نماید. این خدمات شامل فروش محصولات اسپکترومتر FTIR با نازل ترین قیمت، نصب و راه اندازی رایگان ، گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش می باشد. همچنین شرکت پرتوشار مفتخر است که محصولات اسپکتروسکوپی FTIR  را از معتبرترین شرکت های جهان عرضه می نماید.

  •  تامین کلیه دستگاه های اسپکتروسکوپی FTIR
  • تامین قطعات جانبی دستگاه
  • نصب و راه اندازی رایگان
  • آموزش در محل خریدار
  • آموزش در شرکت سازنده
  • ارائه گواهی آموزش معتبر
  • کالیبراسیون دستگاه
  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش ده ساله
  • ارائه دستگاه به همراه کاربردهای درخواستی خریدار

    طيف سنجي مادون قرمز با تبديل فوریه ( FTIR  infrared transform Fourier) ابزاري قدرتمند براي مطالعات بيولوژيک است. از جمله مزيت هاي اسپکتروفتومتر FTIR  امكان استفاده از آن براي انواع نمونه ها در حالته اي فیزیکی مختلف  است. تاكنون ويژگي هاي سيستم هاي سازنده بيولوژيکی نظیر پروتئينها، ليپيدها، غشاءهاي بيولوژيک، کربوهيدراتها، داروها، و ... بوسيله طيف سنجي IR مورد مطالعه و شناسايي قرار گرفته اند که به منظور ارتقاء تحقیقات گسترده دانشگاهی و هم چنین ارتقای میزان تولید و کیفیت محصولات در صنایعی  نظیر  داروسازی و شناسایی مواد ،و همچنین در و پزشکی قانونی نیز کاربرد دارد . اسپکتروفتومتر FTIR همانند سایر محصولات اسپکتروفتومتر دارای منبع نور ، آشکارساز ،و شکاف دهنده پرتو می باشد .

     در اسپکترومتر FTIR سه ناحیه اندازه گیری شامل IR-نزدیک (near IR) ، IRمیانی (mid-IR) و  و IR-دور ( Far-IR ) می باشد که رایج ترین منابع نور مورد استفاده در اسپکتروسکوپی FTIR  برای - IR نزدیک ، - IR میانی ، و - IR دور به ترتیب لامپ تنگستن ( برای اندازه گیری 1-2.5میکرومتر ) و تا میزان 1200درجه سانتی گراد، کاربید سیلیکون ( برای اندازه گیری 2-2.5میکرومتر ) و دمای بالاتر از 1200درجه سانتی گراد ، لامپ تخلیه جیوه ( برای اندازه گیری مقادیر طول موج بالای 50میکرومتر ) نیز مورد استفاده قرار می گیرد.طیف سنج Mid-IR معمولا آشکارسازهای پیزوالکتریک که به تغییرات پاسخ با دما به عنوان متغیر شدت تابش IR وارده بر روی آنهاست، استفاده می نمایند.

    عناصر حساس در این آشکارسازهای یا تریگلیسین سولفات (DTGS) و یا لیتیم تانتالات دیوتره شده (LiTaO3) می باشد . این آشکارسازهای در دمای محیط عمل می کنند و حساسیت کافی برای اکثر کاربرد های معمول ارائه می دهند. برای رسیدن به بهترین حساسیت زمان برای اسکن معمولا چند ثانیه می باشد. آشکارسازهای فوتوالکتریک سرد شده برای موقعیت های که نیاز به حساسیت بالاتر و یا پاسخ دهی سریع تر داریم مورد استفاده قرار می گیرد.

    آشکارسازهای تلورید کادمیوم جیوه (MCT) سرد شده با نیترون مایع به طور گسترده در Mid-IR استفاده می شود. با این آشکارسازهای تداخلی می توان در کمتر از 10 میلی ثانیه اندازه گیری را انجام داد. فوتودیود ایندیم گالیم آرسنید غیر خنک شده یا DTGS انتخاب معمول در سیستم های مادون قرمز نزدیک می باشد. بلومتر سیلیکون یا ژرمانیم بسیار حساس سرد شده با  هلیم مایع در مادون قرمز دور که در آن هر دو منابع و شکاف دهنده های اشعه ناکارآمد هستند استفاده می شود.

محصولات اسپکتروفتومتر FTIR را می توان در تمام کاربرد ها که در آن یک طیف سنج پراکنده در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت ، مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این، حساسیت و سرعت بهبود یافته زمینه های جدید از کاربرد را برای طیف سنجی مادون قرمز بوجود آورده است. اسپکتروسکوپی FTIR را می توان در شرایطی که انرژی بسیار کمی به آشکارساز می رسد و نرخ اسکن می تواند به 50 طیف در ثانیه برسد ، به کار بست.

  1. فروش ویژه اسپکتروفتومتر FTIR مدل 7800 ساخت PG Instrument
  2. فروش اسپکتروفتومتر FTIR مدل Interspec 311
  3. فروش ویژه اسپکتروسکوپی FTIRمدل IROS M3 ساخت Ostec
  4. فروش ویژه طیف سنج مادون قرمز FTIR مدل Interspec 200-X ساخت Intespectru
  5. فروش ویژه طیف سنج تبدیل فوریه مادون قرمز مدل IROS P11 ساخت Ostec
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر