بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 مرداد 1397 در ساعت 11 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

   دستگاه اندازه گیری زتا پتانسیل ( Zeta potential analyzer ) مدل Stabino ( استبینو )، ساخت شرکت Particle Martix کشور آلمان نوعی دستگاه آنالیز است که از توانمندی بالایی در آنالیز و مطالعه­ انواع کلوئید ها و دیسپرشن­ ها برخوردار است. این دستگاه اندازه گیری اندازه ذرات نانو در بسیاری از کاربرد­ها، از طریق تعیین بار و اندازه ­ی ذره به نوعی تعیین کننده و مشخصه یابی کننده­ ی رفتار یک دیسپرشن است.

این دستگاه اندازه گیری پتانسیل زتا بر گرفته از دستگاه آنالیزی Stabi Sizer می باشد و تعیین کننده­ ی میزان پایداری انواع محلول­ ها و دیسپرشن­ ها بوده و دارای کارآمدی بالایی در نمونه ­های کلوئیدی دارای سایز ذرات کمتر از 1نانومتر و یا 100میکرومتر است. همچنین در این دستگاه آنالیز اندازه ذرات نانو با روش تفرق دینامیکی نور اندازه گیری غلظت­ ها تا 40% حجم محلول به راحتی امکان پذیر است.

  تمام این ویژگی ها به همراه خدمات دستگاه اندازه گیری سایز / پتانسیل زتا ذرات نانو ارائه شده توسط شرکت Particle Martix در سراسر دنیا، این دستگاه آنالیز سایز ذرات نانو را در صدر لیست فروش دستگاه اندازه گیری پتانسیل زتا ( اندازه گیری سایز ذرات نانو ) قرار داده و خرید دستگاه آنالیز پتانسیل زتا ( zeta potential ) را برای کاربرانش بسیار آسان کرده است.

دستگاه اندازه­ گیری سایز ذرات نانو و پتانسیل زتا مدل Stabino زتا پتانسیل Stabino
دستگاه اندازه­ گیری سایز ذرات نانو و پتانسیل زتا مدل Stabino زتا پتانسیل Stabino
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر